روش سئو عکس های طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی کمانکش

امروزه در حوزه طراحی سایت و اینترنت عکس ها اهمیت زیادی دارند. به بیانی دیگر وقتی که یک بازدیدکننده یا یک کاربر وارد سایت شما می شود قبل از هر کاری مثل خواندن محتوا و … ابتدا رنگ و عکس های سایت را می بیند و به آنها توجه می کند و اگر گرافیک ، زیبایی و دارای مفهوم خوبی نباشند آن سایت را می بندند و خیال می کنند که محتوای این سایت هم خوب یست. به همین دلیل است که می گوییم : تصاویر اهمیت زیادی در طراحی سایت دارند.

لود شدن سایت شما چقدر طول می کشد؟

از دلیل های اصلی بهینه سازی یا سئو عکس ها برای بالا بردن سرعت لود صفحه های یک سایت است و بیشتر معنی (سئوی عکس ها) همین کم حجم شدن آنها برای سریع لود شدن سایت شما است. به بیانی دیگر هر قدری که حجم عکس هایی که شما در طراحی سایت خود استفاده می کنید کم تر باشد سرعت لود هم بالا تر می رود. البته یادتان باشد که در سئو تصاویر و یا کم کردن حجم آنها این کار را اگر انجام دهید باعث می شود کیفیت عکس های به کار رفته در سایتتان بیشتر شود. همچنین در بند اول این مقاله نوشته شد که هر چقدر که میزان سرعت لود بالاتر باشد کاربران در سایت می مانند و نمی روند و به سایت شما امیدوار می شوند. حداقل زمانی که سایت شما باید لود شود ۳ ثانیه و حداکثر آن حدود ۵ ثانیه است. اگر بیشتر از ۵ ثانیه لود سایت طول بکشد باعث از دست دادن کاربران سایت نیز می شود.

طراحی سایت حرفه ای

واضح بودن و دارای کیفیت بودن تصویر

برای اینکه تصویر واضحی داشته باشید می توانید رزلوشن یا همان نقطه در اینچ را روی ۷۲ نقطه در یک اینچ قرار دهید. در این صورت است که عکس هایی که شما برای طراحی سایت خود می سازید هم واضح هستند و هم دارای کیفیت اند.

این را هم در نظر داشته باشید که نیمی از سرعت لود شدن سایت برای تصاویر است.

 

طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: